Keje sekolah

Setiap kali balik sekolah.. memang kena hadap homework dulu..kalau x.. memang susahlah..esok pagi2 diaorang merengek x mau sekolah..tkt cikgu marah.. homework x siap

Dah nama pun homework.. buat kat rumahlah kan anak2


Harith Hafiey aje yg buat keje sekolah..

Abg Haziq dah habis dah ..so seronok la dia dok bermain sana sini kan?

Adik yg concentrate dok nak siapkan

Bagus..berhati2 nak buat homework..

Dia nak buku bersih  & tulis cantik

tapi lambat la sangat nak tunggu dia siapkan homework..bercinta

Abg Haziq

Baru teringat..ada keje sikit lg x siap..sambung buat dengan adik2

Harith pun sama

Tapi dia ikut peel abg Haziq.. semua nak cepat..

Kadang2 sampai hancur buku tu dok asyik padam tulis..padam tulis

Eh? dah keanpa ada budak ni

Tengok abg Haziq..balik sekolah..hadap adik Hadfina dulu

Bukan dia nak mandi or bersiap nak balik..sibuk nak main dengan adik

Hadfina mmg suka dengan abg Haziq

Kalau dengan abg Haziq.. gelak ajer..abg x buat lawak pun

Sekarang ni kat rumah oni..x boleh buat keje sekolah..sebabnya dia sama sibuk nak buat dengan abg

Sampai koyak buku abg dia tarik

Ish budak kecik ni




2 comments:

Kak Nieyl said...

Dia pun nak study jugak yeaaa...:)

Kakzakie Purvit said...

Macam-macam gaya janji semuanya ada kemahuan utk buat kerja
Abang tu sayang baby:)