Bila kena buat kerja sekolah


Sekarang ni tiga2 dah ada homework.. dulu adik2 kacau abang

sekarang ni..adik2 pun kena buat homework sekali dengan abang

Haziq dah start mengantuk dah..homework x ada.. mummy suruh siapkan buku latihan yg mummy belikan..

Harith Asyik tulis padam..tulis padam..sampai dah terkoyak buku dia

Hafiey laju plak bila menulis jawi..good boy

Tengok tu...dah start menguap dah

x tahan sangatlah tu

Adik2 masih dok sibuk nak siapkan homework

Kononya menghafal sifir

Tapi mummy nampak mcm Haziq tido ajer

Marah dia bila mummy kata ... Haziq tido ker

Dia kata tengah menghafal sifir.. 

Yerlah tu..

Dah..cepat2 sikit.. nak tido dah ni

Beng nak kesekolah pun dah siap..

Beg kembar kat bawah

Beg Abg Haziq aja kena naik turun setiap hari sebab buku2 sentiasa bertukar mengikut jadual waktu


3 comments:

Kak Nieyl said...

itulah ragam anak² bila buat kerja sekolah...
Samalah ngan anak² buah nieyl...

Lynn Hamzah said...

baiknya buat homework...good luck boys...

aizamia3 said...

Bila anak buat homework ibunya kena tahan mata bagi segar bugar.. kalau tak nanti, dia pun ikut join nak zzzz... ekekeke..