CS Bangi


Kalau nak beli barang dapur ..mmg selalu beli kat CS ajer

Sebab apa?

Sebab murah2 sikit berbanding tempat lain.. tapi untuk ikan or ayam x beli kat CS la.. sebab mcm x berapa segar

Sayur2.. bawang2.. memang berbaloi kalau beli kat CS

biasanya kitaorang g CS kat Cheras aja..tp kali ni dengar CS dah buka kat Bangi Lama.. so kitaorang terjah la

Anak2 beria2 ajak nak ambil gambar kat sini

Yg si baju kuning tu bukan senang nak bergambar..dah dia yg ajak..so haruslah ambilkan.

Tengoklah gaya diaorang...

Konon2nya nak tiru gaya pokok tu..tp x menjadi pun

Memang sangat

Haziq sama dah.. Hafiey dah salah tangan plak

Harith plak

Harith Lagi

Haziq & Harith

Lagi

Nak bergambar pun nak gaduh kan

Tengok tu...sibuk..tp lg cantik kalau ada lampu2 kat pokok tu kan

Gaya dah sama




Suka plak dia 


Si kembar..teruja dengan lampu2 merah..

Mcm la x pernah nampak lampu2 tu kan



Bersama lagi

Harith yg manis

Haziq yg terlebih teruja

Tadi kat dalam..x senang dia..asyik nak ajak keluar ajer..rupanya ada motif dia nak keluar

Ni kat depan pintu masuk

Si kembar

Gaya yg x jadi

Malu bila ada orang tgk dia bergambar

dan lagi

Apa tu Haziq.. 

Tolonglah..kalau bergambar..buat muka elok sikit boleh?

Hafiey nak ikut minios

Memang getik tau anak sorang ni


Harith bergambar manja

Gaya ala2 handsome kot

Ni lagi

Memang x lama lagi.. mesti happening kat CS ni.. sebab depan CS ada waterpark yg tengah dok buat tu

Besar boleh tahan.. memang berbaloi la orang kata

x sabarnya.. nanti x la jauh sangat bila nak bermandi manda dengan anak2

Harap2 cepatlah siap..

Dekat gak dengan perumahan.. untunglah orang2 kat situ.. boleh buat homestay gak

Dalam CS pun memang puas hati.. byk kedai2 yg jual barang

CS ni lg bersih & tersusun dari CS kat Cheras.. barang x teratur & agak clouded sikit la..

CS ni mcm shoping kat Tesco or Giant la.. selesa gak

5 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

budak budak sronok tmpt mcm ni..

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

Eh..cntikla plak ada byk2 watak kartun tu..patung ke pokok..hahaha..best nak posing2 kan..eh..awk tnya kat mane lanjut beach resort tu kan..kat rompin pahang tu..mmg selesa gakla tptnya..cume die resort lama..hihi

aizamia3 said...

Ni.. jangan kata anak.. mak budak pun nak selfie sama.. hehehe..

LYAfrina said...

comeynya patung2 pokok tu.. kalo lya pon teruja nk bgmbar ni

ietams said...

CS tu apa sis? maaf Tanya ya.. saya mmg tak tau :)
lokasinya kat mana tu ya
memang cantik tempat tu
siap ada lampu warna warni
siap ada pokok kartun