Si Handsome yg suka benar dapat main air laut


Budak hansome ni bukan senang nak tangkap..ni pun cepat2 tangkap...lepas tu peluk rapat-rapat..baru senang nak letak dia kat tempat duduk bagi duduk diam-diam...





Kiranya puas gak lah ambil gambar dia....coz kena grip dengan daddy supaya tak lari-lari..masa ni pun bateri pun dah nyawa-nyawa ikan dah ni...nah nak habis..mummy lupa nak charge bateri masa nak dtg melaka..memang selalu pun gitu

Nasib baik sempat gak caj sekejap masa tunggu owner homestay tu datang..bolehlah ambil gambar sikit-sikit


 

***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***



ni setelah dipujuk beberapa kali..baru la nak buat muka baik..tu pun seget benget gak tu....akal banyak budak kecik ni

Tengok tu...saja ajer..ditariknya kasut...dengan muka ala-ala manja gitu...nampak gigi dia yg cantik tu..budak kecik ni rajin tau berus gigi..siang malam nak berus gigi...coklat pun memang rajin makan..so tak tau lah..berapa lama gigi cantik tu nak bertahan..

Tengok tu..muka budak ngada-ngada ..saja main kasut dia bila kita nak ambil gambar ni....muka pun ala-ala manja gitu...geram ajer tengok..mcm nak gigit ajer pipi dia tu...geram sesangat

3 comments:

Fieza79 said...

oo kena grip ye...hehee sekali letak belakang bonet...

✿ etiey erywan ✿ said...

hehh suka gambar ke3 tu

Elyn said...

kemain sengih haziq ni!!! lama tak jenguk sini.... jap nk pi khatam kan...