Kasih Seorang Anak


Sejuk perut yg mengandung ni.......belum besar lagi dah pandai nak balas jasa mummy...memang terharu betul dengan anak yang sorang ni

Ni kejadian bila rabu hari tu rasanya...

Kuku Haziq dah panjang..so mummy ambil kesempatan utk potonglah kuku tu walaupun dah malam...siang mana sempat...balik rumah pun dah 9pm...so memanglah x sempat nak potong waktu siang...

Bila mummy dah siap potong kuku dia..dia plak minta pengepit kuku tu ..ingatkan nak buat apa..rupanya nak potong kuku mummy.....pandai sungguh anak ku ini


Kita lapik dengan paper..dia pun sama..lapir dengan paper..tapi kaki tu terlebih dari paper la sayang....nanti bersepah gak kuku tu nanti

Sungguh teliti tau anak ku sorang ni...tengok tu...siap belek..ada kuman ke tak kat celah kuku mummy ni....

Semangat tau memotong..senseng lengan tangan baju lagi...punyalah concentrate buat keje..langsung tak jeling kat mummy ni

Dari tadi asyik dok putung kuku ibu jari ajer..bila nak siap ni Haziq...mummy dah lengguh dok tadah kaki kat Haziq ni....




Ok..kita potong kuku tangan plak mummy...walaupun kuku tu dha pendek..tetap rajin gak anak mummy nak potong..layankan ajer..sementara dia rajin kan

Muncung mulut-mulut punya nak ketip kuku mummy....terkangkang-kangkang anak bujang sorang ni..

Ibu jari tangan.....selagi belum puas hati...rela ajerlah tadah tangan tu kat dia...

Adui....kena kaki sebelah lagi plak...bila nak siap ni...dah mengantuk ni





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

9 comments:

Elyn said...

haha dapat ke die ketip tu?

Fieza79 said...

aduhh...gigih btul ye Haziq tlg ketip kan kuku ibu dia...hurmm..cpt belajar telatah org dewasa tu...

cikgu isza said...

kalau saya.. mesti seram sejuk jer rasanya.. gayat..

Ogy said...

alolololo...bagusnyaa...anak sapalah ni...

jgn terketip lulit dan daging udah le...ngeeee

AngahSayang2314 said...

rajinnyer dia.....bgus2

nota goyang: bukan hubby yg masak kak ziela tue angah yg buat hehehe

Huda said...

cutenye :) rajin si kecik ni :)

Amy Syaquena said...

ala comelnya dia , rajin potong kuku mummy ye..

Huszaini said...

wah! buleh bukak butik kuku nih! ada bakat! hehehe

~aSHa~ said...

anak yg bagus ni....