Si Buyung 5 Bulan

Saja gedik-gedik nak letak gambar mummy pregnant..konon-kononya macam cantik ajerlah ek...muka dah sembab dah ni....ni gambar masa majlis yer..yg entry before this tu gambar masa akad nikah tau





 


Setelah berpeluh bagai dok menunggu..akhirnya dapat gak kitaorang bergerak ke rumah pengantin.....lega..sebab perut dah lapar sangat dah masa ni...

 


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

Muka orang kepenatan..

Saja ajer daddy zoom dekat-dekat ..nak ambil muka mummy yg tak semengah tu....tapi relakan ajer..coz boleh gak mummy buat kenangan bila dah bersalin nanti kan..

Masa Haziq dulu mummy memang malas betul nak bergambar...sikit ajer gambar masa pregnant...nasib baik masa ni rajin sikit ambil gambar...


nampak mcm gemuk ajerkan..perut tak nampak sangat sebab mummy pakai baju warna hitam...so tak lah nampak..tapi nampak macam berisi sangat plak mummy kan?

Konon-kononya senyuman manis lah...mata sembab kan..nak kata tak cukup tido..cukup..cuma mata mcm bengkak plak...


Dok menunggu waktu nak gerak ke rumah pengantin perempuan...

Panas tau rumah tu...siap pinjam kipas pengantin lagi..tak tahan tau.. yg sebelah tu cousin mummy ....asyik menyembang ajer kejenya

2 comments:

Ietams said...

sweetnye preggy mum ni

wahida said...

lama x masuk sini, awak sihat??