Jauh Nun DI Penang


Hari ni daddy dah bertolak ke Penang....gi Penang atas urusan kerja...Hari sabtu nanti baru balik.....

So..tinggallah mummy dengan Haziq berdua kat rumah..... daddy baru sms kata dah sampai air port Penang....tengah cari hotel plak....

So ...malam ni ..Haziq jangan nagis cari daddy tau....tido ajer dengan mummy......

Dah la tengah pregnant....hubby lak kena g course...mmm...memang letihlah..sapalah yg sudi nak masak untuk mummy malam ni kan?

Agak-agak daddy boleh tido lena tak malam ni?


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

5 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

sayang isteri, tinggal²kan, ekeke..biasalah tu, kalau dok jauh² sikit mesti ade rindu² punye..

zura@iwan said...

bjauhan kejap tue....sure la rindu kan....mcm zura la...mmg windu woo..

~HaiRiZaN~ said...

nampak gaya nye mummy haziq kne beli bungkus la jawab nye.. haziq jgn nakal2 tau

Mummy Irish@honey said...

ABG HAZIQ JGN NAKAL2 OK! SIAN MUMMY! ^_^


kak, honey tag akk http://honey-izz-irish.blogspot.com/2011/03/si-manjaku-comot-tapi-comel-by.html

Mentari Muncul Lagi said...

alamak sori la mummy HAziq aunty ekim lupe nak tnye kt papa ezry kt mana tempat nak stay tuh..sori sgt2..