Ke Pulau Tioman


Jangan tertipu yer..

Ni bukan gambar g Pulau Tioman...kitaorang kat tepi ajer pulau tioman...kat sebelah sini :D

Mana nak larat g Pulau Tioman dengan perut membuncit ni kan..so layan ajerlah pantai kat seberang sini...Janji Haziq happy kira orait la tu kan?


Gambar ni ajer yg sempat daddy snap..mummy tak larat nak ikut g laut coz jarak laut dengan pantai memang jauh...mummy berehat bawah pokok ajer dengan nenek-nenek sambil bergosip-gosip



Ni masa kat Jetti Pulau Tioman....daddy ambil gambar peta ajerlah..kita tunggu twin keluar dulu...bagi besar sikit baru kita buat perancangan g bercuti kat Pulau Tioman yer...


Semoga tercapailah impian kita nak ke sana walaupun mummy pernah dah jejak kaki kat sana..memang best & meningggalkan kenagan yg paling bestlah...ops! terlebih sudah!









***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

alyyani said...

heh terkejut gak tgk entry tu. tp ok la, dah amik peta tu, 4-5 tahun lg bole bawak anak2 sekali :)

Intan@mama Hadif & Hanif-Brunei said...

Wahh syoknyerr Haziq mandi.. Tak sejuk kerr.. Hihi

♥MiZz-siHa♥ said...

xpe la..janji ade tempias2 pulau tioman tu..hehe

Mummy Irish@honey said...

wahh! bestnyee abg haziq mandi pantai yeeee..