Bila kami bergambar


Last week daddy cuti panjang..

Kita jalan2 melaka....malam singgah tido Muar...rumah toknjang

Singgah utk tido..lepas tu kita gerak balik ke Melaka..saja jalan2

Nak lepak kat Pantai Klebang katanya

Bila Haziq berselfie

Belakang tu ada oni dengan toknjang

Haziq nampak sikit ajer..hidung pun separuh ajer


Ha..baru penuh muka handsome tu

Bila Hafiey buat perangai

Haziq suka sangat berselfie

Mummy tumpang kat belakang aja

Tengok si kembar ni

Sorang merajuk..yg sorang lagi mcm nak sentap ajer

Gambar wajib kat rumah tok Njang

Berlatarbelakangkan gambar..

Semua yg datang semua bergambar kat sini

Hafiey masih mood x ok

Haziq plak berdukong plak

Dah mengelusur dah si Hafiey

Harith plak berselfie

Mana Harithnya...nampak sikit ajer kepalanya tu..

Penat dah mummy nak bercontrol  ayu ni


X dapat gak gambar penuh

Gambar yg 1 family tu pun pakngah yg tolong tangkapkan..harap nak berselfie dengan depa.. mmg x blh la..ada ajer gambar yg x sempurna..

Berebut nak pegang batang tu ajer semua

2 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Cantik gambar di dinding tu Rizz..
Memang semua org akan bergambar disitu..

Chekgu Azrine said...

Kadang2 nak ambk gmbar family pun ssh kan..hahahaha..ada je peel anak2 memasing