Bila ke Zoo Melaka

Tak habis lagi cerita 2 week dulu tu

Kami ke Zo Melaka memenuhi permintaan anak anak nak g Zoo..

Asalnya diaorang nak g Zoo negara..tapi malaslah nak ke sana..baik kita g ke Zoo Melaka

Sebelum ni pernah dah sampai..tp masa tu ..twin kecik lg...dlm setahun lebih rasanya

Tempat wajib bergambar kalau sampai

Sementara nak tunggu daddy g toilet...

Berebut dlm stroller.. malas nak jalan si kembar ni


Nak tengok persembahan burung plak

Apasal plak dgn mata daddy tu

Harith dah kenapa?

Masa ni blm start lagi..orang baru nak ambil tempat duduk masing2

Kami dok kat tengah2..senang nak keluar nanti

Zebra

Haziq yg teruja sangat nak tengok Zebra...tp takut nak bergambar..tkt zebra tu datang dekat...

Alahai.. Ustaz Harith..keciknya dlm stroller tu

Adik abang...

Haziq nak bergambar.tp malu2 ...gitu pun boleh kan

Nostalgia 2 thn sudah rasanya..

Tapi salah susunan plak..patutnya Harith depat...Hafiey kat tengah kan

Harith muka masam sebab takut nak naik...apalah...


Nah...

Sampai mcm tu sekali penat

Memang bawa bantal banyak2 dalam kereta..senang diaorang nak baring2.. tu pun berebut gak..

Harith harus ada bantal busuk dia..kalau x..memang bising dia nak tido nanti


Tiket masuk sekarang dah mahal sikit..

Dewasa RM17.40 (kalau x silap)
Kanak-Kanak RM7.10
Bawah 4 tahun aja free


Puaslah diaorang berjalan jalan dalam tu

Tapi bising plak..sebab Panda x ada plak



2 comments:

Baiduri said...

Sonoknye...anak2 la yg sonok klu bwak p zoo kan?hehe...

Kapsulmanjakani sms/wassap: 0195138283

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

Tol la..budak3 kompem suke kan kalau dpt gi zoo..lama dh kitorng tk gi zoo melaka..last mase peknenkan zareef kot..kikkki..