Pusat Penghayatan Alam PUtrajaya

Weekend lepas...

Kebetulan daddy cuti... tapi sebab jerebu masih ada lagi..so kita g indoor ajerlah kan

Menarik tengok kat FB.. jom kita terjah...dekat ajer

Dekat Putrajaya ajer

Pusat Penghayatan Alam, Presint 3 rasanya

Lagipun masuk pun free ajer...orang pun ramai..mgkn mcm kita gak...tgk dalam fb kan

Suka bujang2 ni...

Harith yg sentiasa handsome...

Geramnya tengok muka manis dia

HItam2 manis orang kata..walaupun hitam..ku pandang manis

2nd kakak dengan adik bongsu...dari 7 beradik

Konon2nya mummy tengah senam

Haziq pun senam gak..tp mata tengok mana tu Haziq?

Jom kita berkhemah

Seronok plak bila Haziq dah mula nak bergambar..kalau tak..susahnya nak ambil gambar dengan dia..x minat langsung

Mummy...Haziq sorang plak

Lompat dalam kolam

Mula2 takut..jenuh mummy sama lompat dalam tu..

Segan budak ni...tapi lama2 dia yg seronok nak lompat dalam tu

Dapat kawan2 joint

Adik2 tetap x nak..malu kot

Jom rehat jap

Nasib baik dapat wheel chair tu... kalau tak kesian kat tok mi nak jalan... sebab tok mi sekarang bukannya larat sangat nak jalan byk...

Ni pun dah nampak sihat dah...muka pun dah mula berisi

Dan lagi

Haziq dah kenapa tu..Harith tetap control handsome dia

Jom selfie plak

Mana Hafiey?

Haziq Haziq...

Cubaan selfie sendiri

Bosan tunggu mak g toilet lama sangat..dia duduk dulu atas ni sambil2 berselfie..

Harith the handsome mummy

Cita2 nak jadi pilot ini budak handsome

Semoga tercapai cita2 harith..insyallah


1 comment: