Kapal selam


Dapat info dari kawan mummy...kat sini ada muzium kapal selam

Dipaksanya kita untuk pergi...rugi katanya kalau dah sampai x singgah

Nasib baik daddy nak pusing balik...jumpa pun

Tiket pun murah... 

Dewasa RM3.00
Kanak-kanak RM1.00 (7thn ke atas)

Bayar untuk mummy daddy ajerlah

Kapal selamnya

x la besar sangat kan



Bersama 3 hero dengan bontot kapal selam ...

Bukan senang ni nak bergambar...tengok si Hafiey...

Mood x berapa bagus..sebab dia nak lari2 kat pasir tu...mummy plak x bagi..nak bergambar kejap


Bergambar atas tangga masa nak turun...gayat gak..tinggi

Haziq muka takut..mcm nak nagis pun ada tu


Daddy dengan patung2 dalam tu...ngeri kot

Tempat dia sempit..patung pun mcm hidup ajer


Tempat pegawai rehat...

Laluan dalam kapal selam..

Memang sempit...x dapat nak bayangkan...mcm mn diaorang duduk dalam kapal ni lama2 kan..rimas


kena buka kasut tau dalam ni

Semangat anak2 nak tengok...x tau takut plak tu

Mata tu ...adoi ..seram

Sempat lagi nak bergambar

Ada history kat bawah ni sebelum naik atas

Kita bergambar kenangan dulu

Konon2nya

Berlatar belakangkan kapal selam

Muka Haziq dapat separuh aja

Sian dia


2 comments:

Qhaifa Nur said...

Mmg sempit dlmnya...tu la kan akhirnya dpt gak msk kapal selam...
seronok dtg sini sambil minum coconut shake...

Nafira usof said...

tingin jugak nak masuk dlm kapal selam tuh. nak rasai sendiri kesempitan dalam tuh. hehehehe