Kalau dah kembar kan

Orang kata..

Kalau kembar semua sama kan?

Kalau kembar susah nak jaga

Sakit sama...sihat sama..semua sama

Tapi tak plak dengan kembar saya


Muka memang x sama..sorang besar sorang kecik

Size badan pun x sama

Perangai lagi x sama

Serba serbi x sama...

Bila sakit pun x sama

Bila adik sakit...abg akan sihat...

Bila abg sakit..adik akan sihat

Rasanya blm pernah sakit berjemaah...kecuali athma hari tu yg adik lama sangat warded...abg plak kena attack..lastnyer...tiga2 dlm wad



Bila angin baik

Semua x per... ko cium aku..aku cium ko

Cuba tgk kalau cuaca guruh...jangan harap

Yg tengah tu abg long..tp dah nampak mcm kembar 3 kan?

Sebab abg sama ajer besarnya dengan adik2..x ada beza pun


Adik sayang abg


Adik nak keje engineer.... 

Abang nak keje pilot

Untungnya mummy

Adik jenis relax... abg islamic sikit

Mummy daddy panggil Harith... Ustaz Harith...



1 comment:

Nafira usof said...

hehehehe.. dah macam kembar 3.
selalunye kembar kalo demam berjemaah.. x cukup tangan nak handle.