Senyuman penawar duka



Anak bongsu setakat ni

Manja dia...ya Ampun...sangat sangat

Sikit2 mesti nak nagis..dari bb smp dah besar...sama aja

Budak pantang dipuji


Senang nak bagi dia diam....cakap ajer..Hafiey kalau senyum..manisnya...

Suka mummy tengok...handsome sangat anak mummy...

Baru dia diam..senyum ajer..

Senyum mcm kat atas tu

Lega kalau pagi2 dia dah x nagis...kalau nagis..satu taman boleh dengar suara dia....


"mummy...mummy...mummy..."

3 comments:

aizamia3 said...

sama dengan dak Nuha.. manja kemain.. tak boleh langsung kita pegang usik baby orang lain.. dia boleh menangis sekuat alam.. hehehe..

Kakzakie said...

Biasalah tu Zie.
Bila tak buat ragam seronok rasa
Jgn sampai ada yg tak kena mummy kena cari jalanlah memujuk ye:)

Puan Wawa said...

alahai, hensemnye die senyum..:)

salam singgah jumaat n follow #251..")