Berbasikal di Taman Tasik Titiwangsa


Ni dah raya ke 4 rasanya..

Nak hantar mama ina balik..so tersampai awal plak kat station bus.. so kita jalan2 dulu kat Taman Tasik Titiwangsa ni dulu kan

Memanglah sampai awai.... jalan langsung x jem..kereta boleh bilang dengan jari berapa biji aja yg ada atas jalan..cuti panjang katakan.

Cu dengan Hafiey

Budak ni nagis2 nak naik basikal...masalahnya..basikal kecil yg ada 3 roda mana ada kat situ... yg paling kecik pun abg Haziq x blh naik..apatalah lagi nak bagi Hafiey naik..memang x la kan..

So naiklah gerek tua dengan maksu..rajin plak maksu melayan kan..sorang2 dia bawa pusing tasik yg luas tu

Dah sampai....turun lah Hafiey


Muka masam aja...boleh x nak turun

Nak suruh bawa pusing lagi

Dah la penat kot naik basikal lama tu


Mana gambar mummy naik basikal gak tu????




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah wah sronok berbasikal ya..

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

amboi..sukanye diorng naik basikal ye..hihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui sggh khms ya kak..

aizamia3 said...

Stamina takde, kayuh basikal.. pancit rasanya.. :(