Main sampai tertido


Walaupun duduk rumah teres...mummy tetap x lepaskan anak anak main luar..bukan sebab apa, bahaya kan sekarang ni.. tambah plak rumah kita pagar rendah ajer..boleh ajer kalau nak lompat masuk

So aktiviti memang sepanjang masa dalam rumah ajer...

Keluar bila ada orang datang..or ramai yg jaga kat luar..sian dioarang..nak main basikal pun x dapat


Terlelap lepas main

Tengok tu..dalam main main pun boleh terlelap dua beradik ni

SI Harith siap dengan buku lagi kat tangan...

Harith jadikan abang Haziq sebagai Idol dia..apa yang abang buat..dia sama nak buat..Alhamdulllilah..memang cerdik Harith ni

Harith pun lebih bersifat abang berbanding Hafiey yg lebih manja..memang lah bersifat adik adik ajer perangainya..walaupun diaorang kembar..

Yerlah..orang ada 2 abang kan..




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

9 comments:

AnneRaini said...

skrg ni mmg bahaya...kalau sypun duk berkurung jelah dlm umah...

Nazayiena Ayiena said...

Sedapnya si kembar nie tido,dah nama kembar tido pun sama2 yea.

Fiza Rahman said...

Penat betul ni. Posa ker...hehehe..

Hanie(SHMA) said...

ya allah senang betul tido. ni mesti penat sangat bermain

Rai Ourkizuna said...

alahai siannya tertidur kat sofa gitu.. mesti kurang selesa tu.. memang penat sungguh tu..

Nafira usof said...

hehehehe.. comel.. 2 2 terlelap.
sambil main pon boleh tertido yer.
letih sangat agaknye.

mOoN IzzaN said...

comelnya tido... hehe.. nmpk mcm penat sgt tu.. :)

Aty_Fared said...

yer lah... saya pon tak kasi anak main sorang2 kat luar tanpa pantauan.. risau hal yang sama lah walaupon berkunci pagar bagai...hurrrmm..

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg elok jgn bg kuar sis..skg mcm2 kes..