Anak2 soleh


Alhamdullilah...sejak bersekolah...Haziq dah pandai untuk minta nak solat

Dah boleh ambil air sembahyang sendiri

Dah boleh azan sendiri

Bacaan dalam solat pun dah pandai..

Ini bukan saja dari sekolah dia..tempat mengaji pun banyak mengajar dia untuk belajar solat..menghafal surah...syukur

Kalau untuk solat Maghrib, selalunya haziq yang akan ajak dulu...

Adik adik tukang mengikut ajer tu

Haziq nak jadi imam...

Mana boleh...kalau dengan adik2 blh la..ini dengan daddy..Haziq kena jadi makmum..

Muncung ajer muka dia..sebab kena duduk belakang

Abang ajer yg solat betul2 ...adik2 masih main maina lagi..terutama sekali Hafiey

Tapi Harith dalam proses nak mengikut abang

Haziq tu menjadi idola Harith..apa yg Haziq buat..mesti Harith nak ikut..Alhamdullilah...semoga berterusan...semoga abang pun buat perkara yang baik baik aja

Tu dah boleh rukok...

Walalupun x sempurna..tapi atleast ada gaya pun dah bagus kan

Hafiey tu x habis habis nak buat perangai kan

Tengok tu...

Abang dah bersujud..dia dok lagi mcm tu

Marah sebab mummy ambil gambar

Tak per...adik belajar dulu yer..nanti2 adik akan pandai sendiri

Mummy sentiasa doakan untuk anak anak mummy...semoga menjadi anak yg soleh dan beriman... 

Amin


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

5 comments:

Rai Ourkizuna said...

alhamdulillah..takpe kak.. dalam proses tu..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Alhamdulillah.. moga nanti mereka tahu erti solat yg sebenarnya sis :)

Hanie(SHMA) said...

seronok anak2 solat. harap2 dia istiqamah sehingga hujung nyawa..amin

Nad MamaZN said...

alhamdulillah...

Lily@MamaZaraZareef said...

alhamdulillah..pndai solat dah dia..sejuk mata memandand budak2 kecik solat cmm ni..^_^