Macam macam


Cerita campur aduk

Keletah anak anak..

Memang penat..tapi seronok..bila nak start keje hari isnin balik..sangat lah lemau..bosan sebab x blh nak bersama anak2 lagi


Tengok tu..samasibuk dan sama bz


Bila nnak suruh bergambar..

Budak ni akal banyak..susah nak dapat gambar yang elok aja

Ni pun sama..

Budget handsome kot
Memang handsome rupanya..

Budak dah 5 tahun ni

Si kembar abang

Abang yg manja sangat

Sikit2 nak merajuk..sikit2 nak menagis..

Adik pun sama

Manja sangat..mcm dia tu anak bongsu ajer

memang bongsu setakat ni

Kan dan kata..budak suka nagis ni

Ni nak jadi apa ni dik?

Kereta pomen dengan pen

Siap gaya2 tu..mcm ye ye ajer dia cabut scru..padahal mana ada..

Tinggi sungguh imiginasi adik kan?

Terlentok tidur

Harith dah 2x masuk wad.. May & Jun

Letih..kesian semua ada...

May dengan abang Haziq kat Serdang... Jun baru ni dekat Hospital kajang... 6hari berkampung...sambut ramadhan dalam wadlah mummy..sungguh tragis

Ahad petang memang sign surat minta keluar gak

Tak tahan lama lama kat Hospital..Harith dah start muntah & cirit..

Ada ke patut budak cirit & muntah letak sebelah katil budak athma? memang kenalah budak athma ni..

Balik rumah pun 3 hari gak baru ok cirit birit Harith..tu pun jenuh bagi mcm2 ubat kat dia...Alhamdullilah..dah sihat

Hafiey pun kena gak..nasib baik 2hari ajer...




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

♥ ROS ♥ said...

Biasalah boy kesemua. Penat tp hepi kan tgk anak2 hepi :)

Hanie(SHMA) said...

MEMANG BAHAGIA KALO DAH BERSAMA DENGAN ANAK2