Coklat kegeraman anak anak


Sekarang kan tengah famus burble rice coklat ...

Mummy buat sendiri ajer utk makan..anda ada gak cuba buat untuk jualan.. Alhamdullilah..menjadi :D


Ni contohnya

Harith Hafiey main tab sementara tunggu daddy shoping barang dapur

Ni siap bawa bekal coklat tau...

Diaorang ni memang peminat coklat..tapi mummy kena control sebab coklat boleh menyebakan kahak bertambah banyak..so bahaya untuk budak budak athma..

Tapi kadang2 bagi gak..sian diaorang kan..diaorang suka makan.. tp still kena control

Tengok tu..

Bukti suka makan coklat..kat mana mana pun nak coklat

Hafiey paling comet sekali

Ini coklat moist..

tapi x siap lagi dengan hiasan..

Tempahan dari kawan mummy..nak buat untuk diri sendiri belum lepas lepas lagi..masa tu x pernah cukup...tambah2 bulan puasa ni

Penantnya...tak tau macam mana nak cakap

Padahal..balik kerja x masak pun..daddy beli ajer kat PARAM...tp lepas berbuka..solat maghrib..terus pengsan sampai pukul 1-2am baru terbangun..

Settlekan pump anak2..tukar pampers..keluarkan lauk utk sahur..tido balik..



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

4 comments:

Kakzakie said...

Buat kuih ke apa pun utk berjual memang letih kalau bulan puasa ni Zie. Tapi ok juga sebab makan buka beli di bazar..

Rai Ourkizuna said...

kalau pasal coklat bukan anak2 akak je geram.. saya pun naik geram..

Aty_Fared said...

choc rice tu memang sedap sangat... :)

Nafira usof said...

nampak sedap jer choc rice tuh.
setakat nih belom pernah rasa lagi.