Padang Kota Lama, Penang

Lepas dah penat lelah mandi kat BUkit Merah yang memang x best tu...kita dengan kata sepakat telah meneruskan perjalanan ke BUkit Mertajam Pualau Pinang...Niat dihati nak melawat rumah mak long noredah..dia sekarang dah pindah ke rumah baru..sebab rumah asal dia dah terbakar..tp mcm mana mummy boleh lupa nak snap gambar kat sana.?? sekeping pun x ada...aiseh man betul lah mummy ni...
ni semua gara2 Haziq la...poo poo plak waktu dlm kereta..lepas tu basuh poo poo ..mandikan Haziq plak ..tu yg jadi lupa terus nak bergambar kat sana..

Sebelum g rumah mak long..kita g jalan2 dulu kat padang kota lama..bawa nenek & atok mak lang g jalan & makan kerang bakar kat sana..sebelum makan..kita lepak2 ajer dekat pantai tu...syok gak kan..suka Haziq...menjerit2 tengok orang ramai...


Rombongan Mr Haziq menuju ke Padang Kota


Mummy berlenggang ajer..tok wan mengambil alih menolak Haziq yg sedang menikmati keindahan alam...


Berlatarbelakangkan laut....


Muhammad Haziq Irsyad B Hamzarizal


Me & beloved son


Sama tak???


Orang sedap dok menikmati kerang bakar...haziq sedang lena diulit mimpi plak..penat sangatlah tu


Tok mummy & tok wan


Mummy & Daddy


Dalam ferri ontheway nak balik tanah besar

3 comments:

~zuraiwan~ said...

amboi ziela dtg png x roger2 kite pon..

Rizziela said...

asalnya nak p bukit merah ajer...
tp kena hasutan dengan mak su..terus blk penang..
tu pun balik hari...bertolak dr kl 430am..balik dr penang 11pm...x dan

Maziah and Rohadi said...

wah serononye jalan2..:)