Tension???

terasa mcm nak meroyan aku....

tension dengan orang sekeliling....kadang2 mood ok..kadang2 mood tak ok... Aku yg dr awal rasa ok..terus jadi tak ok bila tgk muka macam cuka...rasanya cuka lagi sedap dr tgk muka orang tu.....

naper ada orang mcm ni ek..ada masalah lain...suka terbawa2 ke orang lain...? x reti ker nak bezakan...orang yg bersalah dgn x bersalah??? kot yer pun ada masalah..jgn libatkan orang lain sekali...x pasal2 buat orang menyampah ajer....

mcm mana ek kita nak elakkan keadaan ni? nak biarkan dia terjun dgn labu labinya??? tapi aku ni jenis orang yg cepat kesiankan orang....x sanggup aku nak biarkan dia terjun sorang2.... nak ikut dia??? aku rasa aku tak sanggup..buat pening kepala aku ajer...ish! meroyan aku dok pikiq masalah orang....

kepada makluk ALLAH tu...ingatlah...bila kita ada masalah sendiri..jangan libatkan orang lain dlm masalah kita...jangan terbawa2 muka masam tu kepada orang lain..cuba bezakan antara orang yg bersalah & orang x bersalah...kasihanilah diri ku ini

3 comments:

~zuraiwan~ said...

ziela...sabar byk2...besa la manusia cm tu la...mcm2 ragam kan..

Rizziela said...

tu la zura.. kena byk bersabar

Mentari Muncul Lagi said...

ermm tension ngan saper nih.. sabar jer lah hidup ni penuh ngan warna2 pelangi...