EGO


Macam mana kita nak sentiasa rasa tenang?

Sebab sekarang ni aku rasa macam tak tenang ajer...ada ajer kesilapan orang lain yg aku nampak & tak boleh terima....padahal benda tu simple ajer...x merugikan aku pun..tapi aku tetap rasa tak tenang...naper ek?

Macam mana nak hilangkan rasa sakit hati kita pada seseorang setelah orang itu melukakan hati kita? sedangkan kita tau..tak baik berdendam...aku cuba untuk tidak berdendam...tapi tak boleh..tetap tersemat dalam hati ini bekas kudis tu walaupun aku dah cuba sehabis upaya aku..

Adakah aku ini EGO ?





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

mmg amik masa nak reda kalau hati dah berkudis..

kalau rina, rina just ignore je, malas nak layan..buat² tak tau ngan die..

~HaiRiZaN~ said...

napa akak tibe2 mrh? stap org de lbh n de kurg.. jd bile kite rs nk mrh je, kite agap je kite pun de wt slh gak kan.. jd amik lbh kurg dh la.. xbaik bendam2.. nt at xapy..