Lagi Menu yg direquest... Homemade

Ni permintaan daddy plak

siap belum bahan utk mummy prepare..

yerlah.. weekend boleh lah..weekday x sempat..

walaupun balik keje 430pm..tp sebab kena ambil anak2 lagi.. Abg Haziq balik sekolah pun dah 530 blm ambil adik2 lagi

Memang sampai rumah pun dah dekat 630... penatlah nak masak2

kita masak kat bazar ajer

Nak makan speggetthi..tp beli futuchini..

so makan ajerlah yer

rasa sama ajerkan

feel ajer kurang

Tako tu beli kat pasar ramadhan

Yang pulut panggang tu oni bagi

itu ajer menu berbuka kami.. memang kenyang sangat

tinggal sikit.. mummy buat sahur utk Haziq.. daddy makan ansi gak..

daddy x makan makanan orang barat ni..dia perut melayu.. 1 hari mesti nak kena 1x nasi. .kalau x boleh pengsan katanya


4 comments:

Tautan Hati NabilaHasyim said...

enSuami pn sahur nak makan nasi gak..
nabilah dah tak berselera tgok nasi..
kena pelbagaikan menu lain, masa berbuka tu..

Selamat berpuasa ziela..

ietams said...

meriah menu berbuka

nuyui a.k.a miss YUI said...

sdp menu berbuka tu kak.

PAK BUDIMAN DI MALANG said...

saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL