Sampai 3.30am

last 2 week kami balik kampung..

saja balik untuk kenduri kawin..tapi lajak sambung cuti Isnin tu.. sebab anak2 pun dah start cuti sekolah kan...

Masyallah.. jalan dari KL nak ke Utara.. jem giler kot

Kami tersangkut kat Jalan Duta 2 jam .. Dari Cheras nak ke Jln Duta 2 jam.. memang masaklah

Sampai kat Penang 3.30am kot.. sian tuan rumah tunggu kami x sampai2..

Ni masa baru sampai..

Yg 2 orang dah lena dah.. yang si kecik ni mmg susah tido

Nak melekat mummy ajer

Tengok tu.. lena dari dalam kereta lagi

Tido rumah tokcik

sian tok cik tunggu kami x sampai..tempat tido semua dah siap bentang.kami cuma tido ajer..

Driver dah kepenatan..sorang2 drive

Ni masa berhenti kat Jln Duta..

Budak2 ni mana tau penat..dlm kereta mcm ikan sardin pun..masih boleh main2 lagi kat luar ni


Sementara tunggu pakcik sampai..

diaorang berlari dulu

nasib baik kat luar.. kalau kat dalam..malu mummy tau


diaorang ajer yg main sesama diaorang

Dalam kereta..nampak tu jalan tengah jem.. jem melekat plak tu

Onthe way balik penang

Masa ni dari Kajang nak ke Cheras.. nak ambil mak dengan abah .. luaslah dalam kereta.. suka la korang.. jap g merasalah sempit dalam kereta

dah ambil mak masa ni

Tengok mak tu..siap bawa bekal untuk cucu2 dalam kereta.. tapi cucu mana layan sangat makan2 ni.. nak main ajer lebih

Muka masam sebab sempit


Dah start main dalam kereta dah

Pening betul dengan diaorang ni..

Lepas ni mummy beli lori la yer... 

naik kereta x cukup ruang untuk diaorng nak main

Asyik gaduh ajer

blm ada rezeki kita nak beli MPV... kalau ada MPV mungkin selesa sikit kalau nak bawak parents balik kampung..

sekarang ni terpaksa bersesak dalam kereta

2 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Bila menadah jem ni yg tak larat ye zie..

Alhamdulillah selamat sampai walaupun dah 3.30am tu..

dear anies said...

benda yg palingggg x suka tp terpaksa hadap