Selfie Raya bersama cinta Hati




Bukan senang nak selfie dgn si bujang sulong ni tau

Ni kira jenuh pujuk..

Alasan mummy kali ni..Ticer ros nak tengok..dah lama x tengok Haziq

Padahal x ada plak ex ticer dia minta..saja ajer..sebab dia suka ticer ros tu..so dia layankan mummy ajer tu

Haziq in action

Handsome gak rupanya anak teruna saya ni kan..

BUkan main payah sekarang ni nak ambil gambar dia tau..

Nak kiss2 pun dah susah... malu konon...baru 6 tahun...belum 16 tahun..blm 26 tahun kan


Dengan si bongsu plak

Ini x ada masalah..ajaklah dia..bila2 masa pun ok..kecuali kalau dia moody..

Budak manja..x nak babby..dialah babby katanya...

Ish..mcm mana nak dpt bb gurl ni

Ni pun dengan si bongsu lagi..mmg suka berkaca mata hitam..

dia kata dah cukup handsomel a tu..


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

- dieyana - said...

ensemnya, mama pun comey

azizah green line said...

hensem2...anak2 main besar mmg susah bergambar kan