Malam dan siang



Tahun ni anak anak dah pandai main bunga api..

Daddy yg teruja lebih..siap belikan bungan api sekotak untuk anak2 dia..dua kali beli plak tu..nasib baik dapat murah sebab beli kat kawan dia..kalau tak...membazir ajer duit..seolah2 macam bakar duit pun ada kan


Seronok anak anak dapat main bunga api kat luar.... daddy plak keluarkan kereta park kat luar..lagilah luas budak2 nak berlari...

Jangan kata anak...si bapa pun sama...

Tu yg mercun kat langi hitam tu kerja si bapa dia la...

diam2 dia pun nak gak main...x ada kawan..main dengan anak pun jadilah ...

Janji daddy duduk rumah...buatlah apa ajer...

Nasib baik daddy jenis duduk rumah...siang malam pagi petang..kat rumah ajer kecuali kalau keluar dgn family..

Haziq & Hafiey ok...suka...tp Harith hanya main mercun POP ajer..bunga api main sebatang..lepas tu x nak..duduk dengan mummy kat buat...

Penakut rupanya dia

Ni sang hari plak

tak ada aktiviti nak buat..ini la kerja depa

Sepahkan rumah..bergaduh...berpeluk..bercium..bergusti...semua ada

Angin baik mcm kat atas tu la

Siap berselfie dua beradik kembar ni

Kerja abg long la ni ambilkan gambar adik2...

Konon2nya adik2 dia handsomelah tu pakai topi rap tu

Hahaha..topi senget ...daddy kata..



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

1 comment:

Nieyl said...

Singgah pagi...
bunga api...
tahun nie anak² buah semua main bunga api je..
dah tak bagi main mercun dah...
bahaya...