Setiap pagi & petang waktu bersama anak


Memang selalu anak anak dengan mummy ajer setiap pagi dan petang

Mummy g hantar..mummy g ambil

Dalam kereta sehari lebih kurang dlm 2 jam gak la kan..

Nak buat mcm mana..selagi x repair kereta satu lagi tu

Ulang alik dari Kajang to Cheras...Cheras to Cyberjaya...

Cyberjaya to Cheras....Cheras to Kajang


Muka budak yg pagi2 dah mandi

Bedak kalau x penuh muka..dia kata dia x handsome..mcm2 kan?

kalau dengan atok dia..lagi dia mengada2..nak semua ada bedak

Alahai mummy..muyka x sempat nak bersiap..

Kalut..sampai umah oni baru nak bersiap..

Harith pun sama..nak gak..lidah tu dah kenapa agaknyer kan

Abg Haziq..masam ajer muka nak g school

Pagi2 memang gitulah wataknyer

Suasana belakang kereta..

semua duduk belakang kecuali bos kecik

Tempat dia jangan orang kacau..mau gaduh semua orang

Cik abang yg masam

Ni la bos kecik tu

Dia co pilot mummy tau

Jangan bg dia dok belakang..memang haru kat belakang sampai nak drive pun x senang dengar suara diaorang bergaduh


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

5 comments:

Myra Jay said...

Meriah dikelilingi hero2 :D

mamaarifakeem said...

Hihi..dikelilingi hero kan... camtu la.. :-)
Kalau anak eina, nak bedakkan susahnye.. muka takmo..wuui..

::NureeN:: said...

semua teruna ansem...
mmg x leh gu la kan
kena ada 4 teruna baru x gaduh hehehe

aTieYusof Family said...

lama jugak 2 jam kan...
macam2 gaya anak2 dalam kereta.. co pilot tu comel je..hehe

Khai♥Rin : anies said...

alololo macham nyer muka x mo g skola ye ;-)