Makanan kudap kudapan


Kudap kudapan bila tak tau nak buat apa

Biasanya kami makan bila waktu daddy keje petang.. dah sampai rumah pukul 9 lebih mana nak lalu makan nasi..so makan ringgan2 ajer..

Tauhu sumbat ikan

Ikan jacket tu rebut..campur2 bahan2 lain..then goreng

Daddy paling suka makan ni

Kalau buat 10 ketu tu ..x kata apa..kejap aja habis



Kononnya burger chesse leleh

tang mana leleh pun tak tau

Harga sampai RM14 tapi memang x puas hati

So yg ni kami x akan repert lg..

Baik buat kat rumah sendiri..lagi sedap


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

5 comments:

Amanda Suria said...

yang tauhu sumbat ikan tu buat sendiri ke atau beli...psst..kalau buat sendiri kongsi la resepinya...

mamaarifakeem said...

Ooh boleh juge sumbat ikan ye.. husband eina sllu suh goreng gitu je tauhu, kita tak gemar tauhu..taktau nk msk camna..hehe..

Khai♥Rin : anies said...

adeeeezzzzz trs lapo ni

Kakzakie said...

Good idealah Zie. Kakak tak pernah buat sumbat ikan.. lain kali kalau ingat kakak nak cuba jugalah..

Kakzakie said...

eh... lupa nak kata burger tu tak sedap ke? kakak tengok macam sedap aje. Tapi mahal ye sampai RM14/-