MC tapi tak Mc



Kalau dah nama bos ...memang bos juga la...itu lah bos aku

Sepanjang dia keje...memang susah betul nak tengok dia MC....Sakit-sakit pun datang keje..memang pekerja yg cemerlang betul la bos ni...

Semalam dia demam dengan batuk..dah g klinik...Doc dah bagi MC tapi masih nak datang office lagi. Taat betul pada Jepun la..Kalau aku..dapat ajer MC terus Zassss....balik rumah..tido lagi bagus...

Tapi sebab dah MC ...dia nak rehat....Aku suruh la dia tampak MC kat dahi...nak plak dia ikut...Letak MC kat dahi..so tak boleh suruh dia buat keje....sebab dia MC..





Sedapnya Tido....




Tido dalam senyum..


Patutlah Mr Chin boleh bertahan keje kat shinryo sampai 25 tahun. Sebab setiap pada company tu penting. Walaupun sakit....tetap datang kerja.

Baru-baru ni dia dah dapat Long Award service. Dapat jam tangan, cuti, RM2,500.00, sijil. Untung ooo... Lepas ni bolehlah open table yer Mr Chin yer..

This week dia g China..so jangan lupa belikan saya buah tangan yg sangat besar tau...Saya akan jadi pekerja yg cemerlang kat sini ok...


Dia ni cuti...tiap-tiap tahun burn...sebab jarang ambil cuti...kalau boleh transfer cuti kan best. Aku dulu orang pertama yg akan bodek cuti Mr Chin sampai pokai...





***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

2 comments:

Unknown said...

hehe...pekerja cemerlang...mmg taat pd jepun..agaknya dorang dh bese tu kak..klu org3 kita,MC manjang lagi3 yg dok gomen ni...ekeke

** lawak n bagus btol bos akak tu....siap tepek MC kat dahi gitu...

Rizziela said...

ha ha