Haziq balik keje


mummy nak ambil ajer..terus nagis....x per2...mlm nanti Haziq tidolah dgn Daddy..mummy merajulah dengan Haziq


sampai2 ajer kat umah..daddy terus terkam anak dia dulu..bukan nak tanya mummy ok tak hari ni..sedih tau...tp nak buat mcm mana kan..Haziq sekarang ni dah jadi yang plaing utama...x boleh nak jeles2 lagi..



Dalam pelukan daddy..kalau dah dok kat daddy..mummy ni langsung Haziq x pandan..xsyen sangat ek





sampai ajer kat traffic ligh umah..muka dah kedut2 dah tu..tanda dah nak bunyi




Jeling2 kat mummy..bagi isyarat..jap g Haziq Irsyad nak nagis ni mummy..mummy jangan buat x tau ajer




Tengok2 ajer muka mummy....tak mau senyum..sombong

Hari ni mummy balik keje..terus nak balik rumah..sebab rancang nak masak hari ni..
mummy sampai ...Haziq Irsyad masih lagi menyusu..nasib baik dah nak habis dah..oni nak tidokan Haziq dulu..tp mummy kata x payahlah..sebab mummy nak cepat..nak tunggu Haziq tido..jawapnya lepas 730pm baru boleh balik la kita...x larat mummy nak tunggu..

oni tolong mummy masukkan Haziq dalam bakul kereta..mula2 ok...Haziq senyum2 nampak mummy..lepas tu...sendiri mau ingatlah

1 comment:

~zuraiwan~ said...

anak papa la haziq ni..