Wall Make Over By Na

Wow. Bestnya... Terujanya..Harap harap ada rezeki utk kami merasa ber"Wall Paper" baru sempena Aidilfitri ni... jom joint contest kat sini Wall Makeover By Na

Thank's Ceera sebab share contest ni.....

Jom kita try rezeki kita



"Saya nak www.nadiafarida.com memilih rumah saya untuk di makeover oleh Wall Makeover by Na dengan design pilihan ini kerana saya teringin sangat nak lihat ruang tamu saya yg suram tu kembali ceria seperti rumah rumah yg ada dalam wall  Wall Makeover By Na ...  tenang ajer tengok ruangannya... walaupun dengan perabot yg simple dan minimum...tapi disebabkan wall yg cantik....keadaan yg suram menjadi lebih ceria dan menarik.. Cik Nadia dari www.nadiafarida.com jangan lupa pilih saya yer.... Moga moga yang ini akan menjadi hadiah untuk si kembar saya sempena Hari Raya ini.... Thank you


Photo: 3 dinding design ini tukar2 color rm1000 sahaja 
*untuk dilakukan pada august 2013 ke atas sahaja
tempahan dari sekkarang sahaja diterima


Sapa sapa yang nak joint..jomlah... syarat2 pun senang ajer


Syarat-syaratnya:

  1. Like facebook Wall Makeover by Na
  2. Like facebook nadiafarahida, sebab beliau yang akan pilih 3 orang pemenang itu.
  3. Pilih satu gambar design kat dalam fb Wall makeover by Na yang korang rasa cantikkkkkkkkkkkk sangat dan berkenan di mata hati. Gitu.
  4. Buat 1 entry di blog masing-masing dan attachkan sekali design yang korang nak dan sambungkan ayat ini "Saya nak www.nadiafarida.com memilih rumah saya untuk di makeover oleh Wall Makeover by Na dengan design pilihan ini kerana ...................." ayat kasik la leleh sikit tau, hehehe...
Yg penting kita semua ada kat Area Klang Valley yer




### Good Luck HaziqHarithHafiey###



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

3 comments:

Qhaifa Nur said...

alangkah bagusnya jika ini rumah saya ha..ha..
cantik sangat...

Hidayah said...

good luck..! kita pun join jugak..
hehe..

Ana Lyana said...

Gud luck Zila..:)

Zila, pasal nak join Shaklee tapi taktau mcm mana nak start tu, meh wasap saya di no 013-3396435, kita sembang2.. tq.. kalau takde wasap, email je kat anacomey_84@yahoo.com