Jumaat, 04.03.2011


Kisah semalam dulu yer

Semalam kuar office dah 630pm....bergegas naik Monorel...mak ai!...ramai giler orang....terlepas 2 tren x boleh masuk ...ramai sampai ke tangga orang dok beratur...nama ajer ada pak guard...langsung x buat keje...ko dah nampak aku bawa perut....bagilah aku laluan / tempat duduk..boleh ajer dia tengok aku dok berjalan cari tempat duduk..memang sanggap betullah....

Kalau masa mengandungkan Haziq..ada sorang guard india..dia ni memang baik ..bukan dengan aku ajer..dengan semua perempuan mengandung & orang tua..dia akan bagi special sikit...x payah berebut nak naik monorel.....tp aku belum berkesempantan nak jumpa dia lagi...

Naik monorel....dah la ramai..boleh plak buat-buat x nampak aku ni..nasib baik ada sorang amoi cina ni bagi duduk..masa tu rasa mcm nak pitam dah...lengguh tu berdiri dari tunggu tren sampai masuk dlm tren....

Naik LRT pun sama..meramai umat nak balik dari keje....penuh dalam train....tak dapat gak tempat duduk..yg lelaki boleh plak buat-buat sibuk menyembang dengan awek..aku dah terhoyong hayang kat situ....nasib baik anti kat hujung tu nampak aku.....terus panggil aku untuk duduk...dia berdiri...sebab dah terlampau letih..aku duduk gak lah...tq's anti..jasamu tetap ku kenang....

Sian kat abah aku.....dia tunggu dah lama..dia x tunggu aku call dulu pukul berapa nak balik..dia ingatkan aku balik awal....sian dia...nasib baik naik motor...kalau naik kereta jenuh koo....men'jem' betul jalan tu...

Pagi ni plak...berdiri la aku sepanjang pagi..x ada peluang lagi nak duduk...tak perlah..yg penting anak-anak mummy kuat kat kan kat dalam ni?




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

3 comments:

Mummy Irish@honey said...

siannye akk..tpi xpe..nnti twin kat dlam tu kuat cm mama die...^_^

Elyn Sani said...

aduh sian nye kat ko ziela. aku dulu masa zaman turun naik train, member ofc ade yg pregnant. pulak tu jenis perut tak nampak, die sampai nk pengsan tak dapat duduk. so aku selamba badak je la mintak sesapa bagi seat kat die..... hari2 aku buat camtu hihihi

BabyIntan said...

Kesian nya kat ziela...mmg teruk btl lah sikap sesetengah org nie...kurang sgt rasa belas kesian pada org lain...emmm.

Ziela ngandung twin ye??? Auwww...bestnya!!! Intan pon teringin nak twin...huu huu.