Sabtu yang lepas

Ini cerita lama dah berlaku...tapi nak cerita gak..


Sabtu lepas aku g keje naik keta..pinjam keta mummy ....sebab malas nak bawa keta besar tu....payah nak masuk parking......kancil senang sikit nak adjust nanti...


sepanjang perjalanan....Ya Allah...amatlah mengantuk...siap aku boleh terlelap kejap masa kat traffice light..bila orang dah hon...baru aku berjalan......tu pun tersengguk2...mengantuk tahap cipan......

dalam mengantuk2 tu...sempat gak aku sms hubby...sempat gak aku tangkap gambar aku sendiri yg dah mcm orang x sihat ajer.....ha ha...tu ar....selalu naik motor g keje...bila sekali sekala bawa keta...dah mcm x ketahuan jadinyer....tahap gaban punya ngantuk....

dengar radio pun x jadi ubat pada aku.....



Walaupun dah ngantuk..masih boleh control ayu lagi


Sampai dah bengkak mata aku tu...tahan mengantuk punya pasal


Senyum pun x iklas...sebab dah terlalu ngantuk



***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

No comments: