My Mom Birthday

Semalam bersamaan dengan 16.08.2009 genaplah umur my mom yg ke 56thn...
utk emak...selamat ulang tahun...semoga dipanjangkan umur...dimurahkan rezeki...diberikan kesihatan yg baik....semoga segala harapan & impain mak menjadi kenyataan...

Emak adalah orang yg paling istimewa dlm hidup aku..tanpa emak...x mungkin aku menjadi seperti hari ini....Emak terlalu byk berkorban demi aku ...anaknyer....aku dulu seorang yg mudah diserang penyakit..emaklah yg mengubatinya..siang dan malam tanpa rasa jemu & bosan...aku anak yg agak degil...emak tetap bersabar..mendidik aku menjadi anak yg berguna....

Suatu ketika dulu...aku tidak suka akan emak ku...kerana emak terlalu garang buat aku..kerna aku yg dibesarkan oleh tok & wan sering dimanjakan...bila aku "Kehilangan" tok yg ku kasihi...emak telah merampas aku dr wan & mak saudara ku.....

bermula episod aku menjadi seorang kakak....kalau dulu aku sering dimanjakan...tp bila dengan mak..aku kena buat segala keje yg biasanya dibuat oleh seorang kakak...tp disebabkan itu jugalah aku tahu tanggungjawab seorang kakak & anak..kalau tak??? mgkn aku x menjadi seperti sekarang...

Dikala aku terumbang ambing dlm memilih haluan aku..mak penyelamat aku..sanggup bersusah payah utk memberi aku pelajaran ....sehingga aku berjaya mengengam segulung Ijazah..mak lah sumber inspirasi ku..tanpa mak..mungkin aku bukan seperti ini...mak...sungguh besar pengorbananmu terhadap aku...aku anakmu.....

Sungguh aku bertekad...bertekad utk memberikan emak segala kebahagian yg aku ada..menjaga dan memberi segala yg emak inginkan ..mengikut kemampuan ku....semoga emak berbangga mempunyai anak sepertiku....telah ku hadiahkan emak dengan seorang cucu yg paling dinanti2nantikan...Muhammad Haziq Irsyad...

Semoga Allah mempermudahkan segala urusan emak ku....Selamat Ulang Tahun Emak...Paridah Ahmad.....
Emak bersama Hasrol & Nurul...
Emak bersama kak cik & family

Emak bersama aku & family...


AAnak-anak emak



5 dari 7 orang zuriat emak




***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

No comments: