Hidup biar beradab


Assalammualaikum... Salam penuh bahagia


Ya Allah.. aku redha dan aku terima setiap ujian yang kau kurniakan untuk aku. Aku tahu Ya Allah... apa yang kau berikan tak pernah sia-sia. Pasti ada hikmah disebalik yang berlaku. Aku Yakin Ya Allah

Terima kasih Ya Allah Ya Bari.... Allah yang Maha Mengurus. Kau uruskanlah kehidupan ku hari ini.... Kau uruskanlah Keluargaku.. Kau Uruskanlah kehidupaan suamiku...ibu bapaku.. anak3ku... Kau Uruskankan lah kewanganku dan Uruskanlah segala kerjabuat ku... AKu hambaMu yang lemah.. aku tak mampu menguruskan hidupku sendiri tanpa pertolongan dariMu Ya Allah. CUkup bagiku Engkau sebagai pembantu...tiada daya upaya lain selain dariMu Ya Allah

Hari ni 23 Oct 2019,


Ujian untukku bilamana diserang hebat oleh mereka-mereka yang tak puas hati 😁. Biasalah..bila ko jaga duit.. ko pulak bos.. memanglah orang tak suka kan..

Masalahnya... semua orang tak suka.. .kesian ko Ziela 👩 ... Tapi apa adahal.. orang x suka  x apa... yg penting aku mencari Keredhaan Allah.

Kesian kan dengan orang-orang muda sekarang... tak ada adab (termasuk aku la tu 😤... kesian.. .tak kenal tua muda.. .x sedar diri ko siapa.... eh... Ya Allah..berdosanya aku...tp aku kata kat diri sendiri tu

Tak per... hidup memang gitu.. itu semua ilmu yang sangat bermanfaat untuk aku belajar..Belajarlah untuk masa depan... yg dah lepas tu biarkan lepas.. dah jauh tinggalkan kita..dah 1/2 jam dia berlalu

Sekarang ni kita enjoy "present moment" kita kan.

Tengah enjoy menulis sekarang ni.... 

Sebenarnya ..nak share tu ajer...

KESIAN PADA ORANG YANG TAK ADA ADAB & TAK TAHU ADAB

Semoga Allah ampunkan aku dan mereka semua... Insyallah


***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***

1 comment:

A m m i said...

pada ammi biarlah org itu tanpa adabnya..yg penting kita jaga adab kita supaya tak jadi kurang adab seperti orang itu