Homework

Zaman kanak2 memang best tau..

Korang dapat buat kerja sekolah sesuka hati.. mana2 tempat pun boleh. .janji kerja siap..

Sorang atas..sorang bawah.. ada yg sambil baring pun boleh

Si abang tu concentrate siapkan keje sekolah..maklumlah keje sekolah tu mmg kena siap.. kalau x siap .. memang kena berdiri kat luar kelas la.. bukan sekolah tadika 

abaikan sofa yg koyak tu

bersepath2 atas meja.. janji ada semua benda yg nak digunakan

Adik2 bukan betul sangat tu.. lebih mengalour ajer

Hafiey sibuk..mcm2 hal dia buat.. keje jalan x byk mana pun

Tengok tu.. mulut dah bising nak main. .penatlah

Harith pantang tengok camera.. senyum la plak


3 comments:

Kakzakie Purvit said...

Moment yg pasti sangat indah bila dikenang balik bila mereka besar kelak:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

pakat kena rajinla buat kerja skolah..hihi

PAK BUDIMAN DI MALANG said...

saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL