Gaya bujang bila nak g sekolah

Kesian bila anak2 sekolah pagi.. tp nak buat mcm mn

Ni baru sekolah pagi kat sekolah agama.. boleh lewat2kan sikit.. kalau sekolah kebangsaan. .mana boleh

Diaorang masuk 730am rasanya.. kena keluar rumah 630am.. nak bangun pukul berapa plak kan

Sekarang ni bangun 630-645am pun dah rupa mcm ni

Onthe way nak g skeolah

Dua beradik ni mmg akan tido kat belakang.. Beg2 sekolah bukannya depa nak letak kat bawah..sanggup bersempit mcm tu ..asalkan lelap mata

tapi yg x bestnya.. kalau bangun.. mood pun x baik... mummy pun naik geram ajer rasanya





Yang sorang ni layan perasaan plak

dia memang jarang tido kalau otw g sekolah

tahan betul mata dia..

Paling lewat tido.. paling awal bangun

Jangan mummy gerak..dia sure terjaga..hairan betul

dia memang mcm baby... deria bau dia kuat

bau mummy tak ada ajer..sure dia nagis

3 comments:

Kak Nieyl said...

alalalala..ciannya...
mengantok betul tu.. :)

Qhaifa Nur said...

Bangun awal pg cam gitu la...cian ngantok yup

Kakzakie Purvit said...

Biasalah Zie nama pun budak.
Nak suruh tidur cepat kadang memain
Tapi bila bangun pagi mengantuk - kesian bila tengok gitu kan.