Berselerak


Macam ni la gaya anak anak kembar saya bila tiba dirumah....memang tak sempat mummy nak layan anak anak...

Sampai rumah abang Haziq akan main permainannya or naik basikal keliling ruang tamu...twin campakkan ajer dlm katil ni....daddy sibuk dok kemas barang anak2 yg dari dalam kereta...sementara mummy sibuk kat dapur..bersilat dok sediakan makan malam....
Ni la acara setiap hari twin mummy...kadang kadang abang Harith ok..tapi selalunya Hafiey la yg x ok...tapi entah kenapa plak..hari tu terbalik..mungkin sebab Hafiey minum susu sampai habis...Harith minum tak habis..dah terpelanting botol susu..tu yg muka macam tak seronok ajer...
sibuk dok tengok mainan...terpaksa letak tengah tengah rumah sebab panas...sian diaorang

Kadang kadang bertahan sampai mummy sudah masak...dan selalunya mummy akan dengar suara daddy kat depan..marahkan Hafiey lah..marah Harith la..kadang kadang Haziq pun ken sekali....

Yerlah..daddy dah la penat baru balik kerja.kena punggah barang plak..lepas tu anak anak dok menagis..sure tension kan?

Tapi itulah cabaran kita beranak kecik & rapat rapat plak tu...bertabah yer daddy....


 
***D'kamar Hatiku Jajahan Hatimu***






5 comments:

Salina@IbuAqil said...

alollololo comelnya.. x lasak ke deme share 1 katil tu.. :)

Ietams said...

makin comel & bambam kembar ni..
geram tengoknya

r|nA @ ja|j|na said...

eiii, bestnye kalau dapat kembar nih..

SURIA AMANDA said...

belum tgok si kembar Ezarra lagi...hehehe...lasak x macam gegel..

Fara said...

paham sgt dgn keadaan tu.
fara ank 2 je pun dh pening. tu pn duk rumah jer...stress gak dgn si abg yg suka naik kete/moto laju2 dlm rmh. takut terlanggar adik.
sudahnya mama jadi tarzan...hihihihi