Jom belajar buat Muncung paling handsome

Mummy Harith &Hafiey
 
Bila anak dan mak dah tak ada kerja dalam kereta..mcm ni lah jadinya.. Ajak anak anak buat memek muka bagi hilang rasa bosan duduk dalam kereta..tak tau nak buat apa dah..
 
Si kembar ni kalau dalam kereta..tak bergaduh memang tak sah..ada ajer yg nak direbutkan..kadang2 peha mummy pun nak berebut..tak ker haru namanya tu.
 
 
Cubaan pertama
 
Muncung Hafiey terlebih sangat plak..Harith masih malu malu..Harith memang pemalu dan tak suka interprem berbanding dgn Hafiey yg suka sangat cari perhatian orang..tapi Hafiey memang menjadi perhatian bila ke mana mana ajer.. ala ala ramah gitu budak notty mummy
 
Cubaan nak peace yg x menjadi...Abang tu muka sentiasa relax ajer.. Adik memang lebih lebih tau..
 
Mana Haziq?
 
Haziq menjadi co pilot kat depan tu...Jarang sekali nak joint joint dengan adik adik kat belakang melainkan kalau dia dah bosan kat depan sorang sorang..
 
Ragam anak anak memang memenatkan tapi itulah gula dalam kehidupan seharian mummy daddy...
 
Rindu sangat bila berjauahan..tapi bila dekat dekat..rasa x boleh nak handle...maklumlah 3 Hero
 

1 comment:

CheNamNam said...

mereka kembar yang sangat chomel..tapi mereka tak seiras kann..Nampak muka hafiey ngan harith berbeza jer..

yang mahalnya muncung mama depa tuhhh...sama naik comelnya ngan anak-anak..hehehe